سلاح قلم

بشکنی ای قلم، ای دست اگر پیچی از خدمت محرومان سر

سلاح قلم

بشکنی ای قلم، ای دست اگر پیچی از خدمت محرومان سر

شیطان پرستی، اسرائیل و جوانان

شیطان پرستی، اسرائیل و جوانان  

 

شیطان پرستی

 

سران اسرائیل در دنیا عزم جدی برای نابودی هر عقیده ای دارند، آنها تمام اصول و تئوری ها را بر هم می ریزند، نظام ها و حاکمیت ها را لرزان می سازند، خانواده ها را ویران و نقش مدیریتی پدرها و مادرها را لگدمال می کنند.

آنان تصمیم گرفته اند که به هیچ کس اجازه ی اظهار وجود ندهند، رسما اعلام می کنند که همه باید تحت اداره ی اسرائیل باشند، همه باید به شنیدن صدای آنان عادت کنند. همه چیز را آنگونه که خود می پسندند، می خواهند. 

مارلین منسون

 

جوانان را در دنیایی از خیالات و اوهام شاعرانه گرفتار می سازند و به وقت استیصال و سرخوردگی، لحظه ای که جوان به هر چیزی چنگ می زند تا خود را از مهلکه نجات دهد، مذهب جعلی ای که سران اسرائیل از پیش طراحی کرده اند را در اختیار او قرار می دهند.

بر این اساس می گوئیم:

1- شیطان پرستی مذهبی ساختگی است که توسط سران یهودی که مدیریت افکار و اندیشه ها را در انحصار خود می پندارند، به وجود آمده است. یود با هزینه کردن میالغ هنگفت و به خدمت گرفتن هنرپیشگان، خوانندگان، نوازندگان، انتشار سی دی های آموزشی، مجلات، روزنامه هاو ... در صدد پر کردن خلاء روحی و معنوی جوانان مغرب به تبع جوانان مشرق برآمده است. تا جایی که به گفته ی رئیس بیمارستان نوجوانان نیویورک، شیطان پرستی یکی از شایع ترین تهدیداتی است که در مقابل بچه های امروز قرار گرفته است.

2- شیطان پرستی دنیایی را ترسیم می کند که هیچ روزنه امیدی برای آن متصور نیست. به همین جهت شیطان پرستی را جهان تاریک نیز می نامند.

3- شیطان پرستی، آنگونه که خود می گوید، حقیقتی را جست و جو می کند که در این جهان یافت نمی شود. خودکشی که از موارد رایج این آئین است، توجیهی این گونه دارد: اگر بپرسی که چرا خودکشی می کنی؟ می گوید: می خواهم به حقیقت برسم و حقیقت در این جهان به دست نمی آید. 

 

شیطان پرستان 

4- به شیطان پرست تفهیم میکنند که دنیای شیطان پرستی زندگی در میان لجن است و هیچ وقت نمی توان در لجن زندگی کرد و به لجن آلوده نشد و هیچ چاره ای برای پاک شدن نیست جز مردن و رهایی از این دنیا.

5- به شیطان پرست می قبولانند که زندگی در این دنیا بر پایه ی دروغ است و همه ی باورهای مردم نیز بر پایه ی همین دروغ شکل گرفته است، همه عادت کرده اند دروغ بگویند، لذا اگر حرف راست هم بزنی کسی آن را باور نمی کند.

6- شیطان پرستی آئینی است که همه چیز را منفی ارائه می دهد. آدم شیطان پرست عمر شب را بلند می داند. او حتی خورشید را مانع از تابش نور می داند. آنان همه چیز را منفی می خواهند، اگر به باغ سیب بروند همه ی سیب ها را کال می بینند. به شیطان پرست می گویند چشم هایت را باز کن و فقط ببین. مغزت را از کار بینداز و فکر نکن. نقش تو نقش تماشاچی تئاتر در این دنیاست. 

آدم وقتی در دام ابلیس هایی که طراح و مدیران اجرائی احکام شیطان پرستی اند قرار می گیرد، به مثابه مواد خامی خواهد بود که هر شکلی را به اراده ی خود از آن می سازند.

آنان آنچنان به تبدیل آدم ها می پردازند که بسیاری از افراد از اینکه موجود دیگری شده اند و خودشان نیستند، خبردار نمی شوند و یا اگر هم باخبر گردند چنین می پندارند که این تغییر به نفع آنان است، به خیال خود از جهلی که تا کنون در آن بوده اند بیرون آمده اند. 

 

شیطان پرستان

 

حتی آنان که فکر می کنند مدیر م طراح و برنامه ریز حداقل بخشی از شیطان پرست ها هستند، تنها عاملی ناچیز و بی مقدار اند که کورکورانه در خدمت ابلیس بزرگ قرار گرفته اند.

7- راهی که برای شیطان پرست ترسیم می کنند، معجونی است که هر آدم گرفتاری را به وحشی گری و نفرت سوق می دهد. اولا را نیست و کوره راه است. مسیری است که به هیچ جا راه ندارد. بن بست است. رسما اعلام می کنند ما به مقصد نمی رسیم. برای شیطان پرست تفهیم می کنند جاده ای که در آن قرار دارد پر از خط کشی های در هم و بر هم است تا او در یافتن راه خروج تا سرحد جنون و دیوانگی پیش می رود و سرانجام مطمئن می شود راه بازگشتی وجود ندارد.

8- احیای اخلاق مصیبت بار قوم لوط، امروز از طریق گروه های شیطان پرست و وابسطه به آن ترویج می شود. پیشرفت هم جنس خواهی باور کردنی نیست. حمایت مقامات ارشد کلیسای انگلیس، پارلمان اتحادیه ی اروپا، انجمن اطلاعات جنسی، انجمن آموزش و پرورش ایالات متحده و ... ننگ آور است.

امروزه دیگر صلیب های وارونه، ستاره ی پنج پر، خفاش، صورت های نقاشی شده، ماسک های حیوانات درنده ی شاخ دار، برهنه پوشی و ... تنها نشانه ها و سمبل های شیطان پرستی نیست، عمده ترین نشانه ی شیطان پرستی را باید در تجاوز و قتل و به ویژه تجاوز به کودکان و نوجوانان به همراه قتل آنان باید دید. 

 

شیطان پرستان 

9- تو صیه ای که شیطان پرستان ناگزیر به انجام آن هستند، شنیدن آهنگ های متال، دث متال، هوی متال، ترش متال، هارد راک و در کل هر موزیکی که خشونت و نفرت را با خود به ارمغان بیاورد، است.آنان موظف اند که همیشه خشم و نفرت خود را به مسیح و سایر مقدسات اعلام دارند. خود را بی خانمانی بیابانگرد بپندارند که از عشق و محبت متنفراند. آنان خوانندگان بسیار خشنی که در صدایشان می توان غرش حیوانات وحشی را شنید، سمبل قدرت شیطان پرستی می دانند که کمبود و نیاز خود را با خشونت زیاد رفع می کنند. اهانت به ادیان به عنوان آزادی بیان در تصنیف های خوانندگان شیطان پرست تبلیغ و ترویج می شود. اکنون موسیقی بی ریشه ی متال در همه ی زوایای ذهن جوان آمریکایی و ... رخنه کرده، به طوری که مایکل جکسون را از تمامی مقدسین کلیسا برتر می داند. روزی گروه بیتل ها از سر کزاح اعلام کرده بود که از خدا نیز معروف تر است و امروز گروه های موسیقی شیطان پرستی بدون هیچ گونه شوخی و به صورت عملی پرچم جنگ با خدا را برافراشته اند. 

 

شیطان پرستان

 

منبع: ویژه نامه ی سومین نمایشگاه بصیرت-اداره ی عقیدتی سیاسی سازمان اتکا و تأمین اجتماعی نیروهای مسلح

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد