سلاح قلم

بشکنی ای قلم، ای دست اگر پیچی از خدمت محرومان سر

سلاح قلم

بشکنی ای قلم، ای دست اگر پیچی از خدمت محرومان سر

شعر رهبر نشوی تنها

شعر رهبر نشوی تنها

رهبر نشوی تنها، من یار تو می گردم

وز جرگه ی عشاقت، سردار تو می گردم

گر لشکر سفیان ها از غرب به پا خیزد

در قحطی انسان ها عمار تو می گردم

از طعنه ی اشعث ها خون است دل مولا

تبدار غمت هستم، بیمار تو می گردم

با جرم ولای تو گر بر سر دار آیم

مدح تو کنم بر دار، تمار تو می گردم

این من، نه منم تنها، آید ز بسیج آوا

رهبر نشوی تنها، من یار تو می گردم 

منبع: خبرنامه ی گزیده ی اخبار- کانون فرهنگی ورزشی پایگاه مقاومت شهید عرشی مسجد جامع سعدی شیراز.

نظرات 3 + ارسال نظر
محی الدین شریعتی پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:19

سلام
خوبی آقا روح الله؟
تبریک عرض میکنم واسه وبلاگ خوبتون
این شعر هم واقعا قشنگ بود
خدا خیرت بده
ممنون
محی الدین(عارف)

محمد رضا رسولی یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:54

سلام روح الله...خوشحالم که وبلاگ درست کردی و مطالب جالبی رو توش می نویسی...من از این پستت خیلی خوشم اومد به هر حال هر وقت اسمی از استاد مطهری بیاد وسط من یهویی هیجان زده میشم...امیدوارم که با پست های بهتر از این بتونی مخاطب هاتو نگه داری...فعلا خداحافظ

جنبش ضد سبز پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:05 http://hana2089.mihanblog.com/

سلام دوست من موفق باشی و ولای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد