سلاح قلم

بشکنی ای قلم، ای دست اگر پیچی از خدمت محرومان سر

سلاح قلم

بشکنی ای قلم، ای دست اگر پیچی از خدمت محرومان سر

خشونت پلیس ایران

در اینجا کلیپی را مشاهده می کنید که پلیس ایران را با پلیس کشورهای مختلف جهان مقایسه می کند و پاسخی به حامیان جنبش سبز می دهد که پلیس ایران را خشن ترین پلیس جهان می نامند. البته صحیح تر این بود که اظهارات آنان را در کلیپ می آوردم، ولی متأسفانه منبع تصویری نداشتم و به همین خاطر پیشاپیش عذرخواهی می نمایم. 

 

فایل با کیفیت بالا و حجم 12.3 مگابایت 

 

فایل با کیفیت پایین و حجم 2.58 مگابات

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی-میانه دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:29 http://www.meddle.blogfa.com

سلام خدا قوت آقا روح الله
یه خورده از کلیپ رو تو پیکو دیدم بصورت آنلاین، دمت گرم
التماس دعا

امین سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 http://www.iranzamein.blogfa.com

سلام برادر....
خدا قوت
خسته نباشی
اگه اجازه بدین ای کلیپتونو نقدش کنم با عرض پوزش
این کلیپ ی مقدار ضعیفه و میتونه حتی به درد جبه ی مخالف بخوره چون خشونتی از پلیس خارج درش چندان دیده نشد متآسفانه شما میتونستید از تصاویری مانند حمله ی سگهای پلیس انگلیس به مردم استفاده کنید که نهایت رزالت پلیسشان رو میرساند
اما در مورد پلیس ایران هم اینچنین مظلوم نمایی درست نیست باید دو طرفه به قضاوت پرداخت
خشونت پلیس ما هم کم نبود که در مقابل پلیسهای خارج هیچ بود.

بازم شرمنده

به ما هم سر بزن

التماس دعا....
در پناه حق.

ممنون امین جان از نقدی که کردی.ولی من تو کلیپ از تصاویر پلیس انگلیس که با سگ حمله می کنه هم استفاده کردم(همون عکسی که توش چراغ راهنما وجود داره). در مورد کم خشونت بودن پلیس کشورهای مختلف علت اینه که این کلیپ عکس محوره و همین خشونت رو کم منتقل می کنه و من نمی خواستم خیلی بزرگنمایی کنم.امین جان منم مثل شما و خیلی از آدمایی که طرفدار این نظام هستن از بعضی رفتارهای پلیس ایران ناراضی هستم، اما تو فتنه ی 88 اتفاقاتی افتاد که فتنه گرها بیش از اینها رو سزاوار بودن.انگیزه ی من از ساخت این کلیپ این بود که به نوعی حرف سردار احمدی مقدم رو ثابت کنم که:"هیچ جای دنیا پلیس به دست اغتشاش گرها کتک نمی خوره" و به نظر من اگه کتک هم بخوره، دیگه شلوارشو از پاش در نمیارن!

امین سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:30 http://www.iranzamein.blogfa.com

سلام برادر

مننون از اینکه به ما سر زدی


با کمال افتخار لینک شدین


التماس دعا....
در پناه حق.

امین سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:33 http://www.iranzamein.blogfa.com

برادر
البته ی سری پاسخها هست که مسلحت به گفتنشان نیست....

در پناه حق.

محی الدین شریعتی چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:25

بابا شما تحلیل گر خوبی هستی هم تازه فهمیدیم یه پا کلیپ ساز هم هستی. از این بابت تبریک میگم.
اما درباره کلیپ منم قبول دارم که مقایسه پلیس ما با پلیس کشورهای دیگه یه جور قیاس مع الفارقه؛ اما به نظر من باید اینم قبول کرد که به هر حال ما یک کشور اسلامی هستیم و داعیه این رو داریم و مسلما باید همه کارامون اسلامی باشه. منظورم اینه که چون اون پلیس ها خیلی خشن تر از پلیس ما هستند دلیل نمیشه که ما به نحوی به پلیس خودمون ایرادی نگیریم؛ کما اینکه ما در حال حاضر توی بسیاری از موارد رفتار واقعا نامناسب پلیس خودمون با مردم رو داریم و میبینیم. من همین امروز توی راهنمایی و رانندگی که تازه پلیس امنیتی کشور نیست چندبار رفتار واقعا بدی رو از سربازها و درجه دار ها دیدم که اصلا در شان یک انسان نبود . البته نظر من درباره رفتار پلیس بعد از انتخابات نبود؛ کلی گفتم.
به هر حال خدا قوت عالی بود.
محی الدین شریعتی

صادق جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:49 http://www.salamhezbollah1960.blogfa.com

سلام آقا روح الله. خسته نباشی دلاور. تبریک میگم ورودتو به این فضا . جای کار داری هنوز . اما باید بیشتر و عمقی تر به موضوعات بپردازی.
در مورد این پستت بگم پلیس ایران جاهایی خوب کار کرده و جاهایی گند زده . همین و بس چون بیشتر به صلاح نیست بگم....

لبیک یا حسین(ع)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد