سلاح قلم

بشکنی ای قلم، ای دست اگر پیچی از خدمت محرومان سر

سلاح قلم

بشکنی ای قلم، ای دست اگر پیچی از خدمت محرومان سر

شعر خوانی مرحوم آقاسی

دستار شهادت علی سرخ 

لبخند رضایت علی سبز 

بر نامه ی ما سیاه رویان 

امضای عنایت علی سبز 

 

فایل های صوتی شعرخوانی مرحوم محمدرضا آقاسی، سردار شعر شیعه با موضوع شهادت مولا امیر المؤمنین علی (ع) 

 

شماره ی 1 با حجم 4.99 مگابایت 

 

شماره ی 2 با حجم 4.02 مگابایت

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید سلطانی یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:47 http://www.saeidsoltani.blogfa.com/

سلام روح الله جان من این ایام رو به تو تسلیت می گم و التماس دعا دارم
در ضمن من وبلاگی برای دلنوشته های مذهبی دارم خوشحال میشم بهش سر بزنی.
http://daftarchesabz.blogfa.com/

محی الدین شریعتی چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:06

سلام. آقا عالیه. البته من قبلا شنیده بودم. ولی خیلی خوب و مناسب بود.
نظر خاصی ندارم چون خود آغاسی نظرشو گفته " از نمره بیست صد گرفتیم"
.یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد