سلاح قلم

بشکنی ای قلم، ای دست اگر پیچی از خدمت محرومان سر

سلاح قلم

بشکنی ای قلم، ای دست اگر پیچی از خدمت محرومان سر

دعای شهادت

اللهم الرزقنا شهادة فی سبیلک... 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سرباز آقا سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:29 http://ammar-agha.persianblog.ir

سلام خدا قوت
من کاملا این موضوع فراموش کرده بودم
خوشحال شدم به وب بنده سر زدید.

شما توی متن از آقای ضرغامی تعریف کردید و بعد بلافاصله اسم چندتا سریال آوردید. از این متن این طور استنباط میشه که شما اون سریالهارو به آقای ضرغامی نسبت دادید. دیگه من نمیتونم که منظور شمارو حدس بزنم. برداشت من برمیگرده به نوع نگارش شما.

حرکات مثبت ایشون زیاده اما متاسفانه حرکات منفی زیادتر

حکم ایشون فروردیدن 88 تمام شد و آقا حکم جدید آذر ماه امضا کردن
این حرکت از حضرت آقا چه مفهومی داره؟
ایشون که توی صدور حکم اینقدر دقیق هستن
برداشت من اینه که ایشون به دنبال شخص شایسته تری بودن.

تازه تمام خدماتی که شما گفتید خدمات فنی و مهندسی بود. یکم از خدمات فرهنگی ایشون بگید(البته اگه همچین چیزی دارن)

تبلیغ تیغ و رنگ مو و کالاهای صهیونیستی از خدمات فرهنگیه ایشونه
ساخت سریالهایی با زنان بی حیا و مردانی بی غیرت با اوج خواسته های جنسی که خیلیهاش از فیلم سکس بدتره(منظورم از نظر روحی هست نه جسمی) فیلمهایی با عادی سازی روابط مرد و زن نامحرم
فیلمهای تبلیغ فراماسونری ، زیر سوال بردن 8 سال دفاع مقدس و 300هزار خون شهید ریخته شده و بردن آبروی چند صد هزار جانباز و ایثار گر
مثال فیلمها
مثلا خروس جنگی، آتش بس، سنپطرزبورگ، دیپلماسی تو روز روشن
دختر حوا ،پسر آدم ، ساختمان پزشکان
استفاده از بازیگرانی که جلو دوربین (بالاجبار) باحجابن و از اون طرف توی شو لباس شرکت میکنن و عکسای بی حجابشون پخش میکنن و حتی برای گرفتن جایزشون از جناب ضرغامی حداقل حجاب رعایت نمیکنن(این دیگه خیلی زور داره)
هنوزم میتونم ادامه بدم درد دل بسیار است
یا علی

سلام.خدا قوت اخوی
اگه من تو مبارز این جوری نوشتم که قبول می کنم اشتباه نگارشی خودم رو.
شما نباید برداشت خودتون از عمل رهبری رو ملاک سنجش افراد قرار بدید.
در ضمن کار فرهنگی زمینه ی مهندسی می خواد یا نه؟همین که با تولید برنامه واسه این شبکه ها و اصلا خود راه اندازی این ها داره مردم را از پای ماهواره می کشونه پای تلویزیون که این خودش بزرگترین کار فرهنگیه.
شما چرا عادت دارید به سیاه نمایی؟کدوم بی فرهنگی؟کی تو صدا و سیما تبلیغ تیغ شده؟کدوم حرکات شنیع؟اینکه بعضی از سریال ها جنبه ی منفی دارن شکی درش نیس(مثلا ساختمان پزشکان که خودم قسمت آخرش رو تو وبلاگم نقد کردم)اما سریالای مثبت مگه کمه؟کی تبلیغ فراماسونری شده؟کی 8 سال دفاع مقدس زیر سوال رفته؟خون شهیدان کجا پایمال شده؟همین سریال شوق پرواز مگه در مورد شهدا نیست؟
ببخشید ساخت فیلمی مثل خروس جنگی و آتش بس و دیپلماسی تو روز روشن و ... چه ربطی به آقای ضرغامی داره.باید یقه ی ارشاد رو گرفت.تازه باید تشکر کرد که آقای ضرغامی بر خلاف ارشاد که مراسم فرش قرمز برگزار می کنه،از بازیگران می خواد که با حجاب اسلامی تو سریالا بازی کنن.اگه بعضی ها مانتویی هستن،شخصیت طرف اقتضا می کنه،مثلا هیچوقت تو صدا و سیما با افراد مذهبی و خانم های محجبه ش.خی نمی شه.
در کل سرت رو درد نیارم برادر،من می گم به جای نق زدن بی اساس کاری کنیم که عیب ها برطرف بشه،نه کارا بدتر بشه.من خودم توی هنرستان نمایش خوندم،پس یه چیزایی می دونم و با استفاده از اطلاعاتم نقد می کنم و نه بر اساس حدس و گمان.با این وضعیت من به دشمن حق می دم به ما بگه که توهم توطئه داریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد