سلاح قلم

بشکنی ای قلم، ای دست اگر پیچی از خدمت محرومان سر

سلاح قلم

بشکنی ای قلم، ای دست اگر پیچی از خدمت محرومان سر

روز مرگ آمریکا نزدیک است

روز مرگ آمریکا نزدیک است 

 

 

علی شیرازی: در جهان امروز، ایران اسلامی نماد اسلام ناب محمدی (ص) است که در برابر نماد کفر و استکبار جهانی (آمریکا) ایستاده است. حق و باطل، میدانی به وسعت جهان تشکیل داده اند تا دنیا شاهد چگونگی نبرد آنان و عزت و پیروزی یکی بر دیگری باشد. طبق وعده ی الهی فتح و پیروزی با یاران اسلام ناب محمدی (ص) و پیروان حقیقی قرآن الهی است. این واقعیت در عرصه ی نبرد حق و باطل نمود دارد و تا آنجا مشهود است که جبهه ی باطل به عزت و اقتدار ایران اسلامی اعتراف کرده و شکست طرح های مرموزانه ی خویش را پذیرفته است. نگاهی به عرصه ی اقتصاد ایران و آمریکا، زوایای پنهان شکست استکبار غرب را نمایان می سازد. این حقیقت را از زبان دشمن مرور کردن، بهترین گواه بر پیروزی ایران در برابر آمریکاست.

وضعیت اقتصاد ایران

نتایج جدیدترین نظرسنجی تلفنی اندیشکده ی آمریکایی «رند» نشان می دهد که اکثریت ایرانی ها معتقداند که تحریم غرب تأثیر منفی بر اقتصاد ایران نداشته است. «هاآرتس» از زاویه ای دیگر بر این واقعیت صحه گذاشته و اعتراف کرده، انقلاب در جهان عرب، شرایط اقتصادی ایران را بهتر میکند. «رویترز» پا را فراتر گذاشته و نوشته است: «در پی ناآرامی ها در جهان عرب، انگیزه ی کشورهای وارد کننده ی نفت در تقویت ارتباط با ایران افزایش یافته است. اندیشکده ی«آمریکن اینتر پرایز» ضمن بی اثر خواندن سیاست آمریکا علیه ایران، مدعی شد: «روابط ایران و چین، سیاست های واشنگتن علیه تهران را بی اثر کرده است.» آن چه اهمیت دارد، بیان واقعیت های ایران از زبان دشمنانی است که خود به وجود وخیم ترین اقتصاد برای آمریکا معترف هستند.

وضعیت اقتصاد آمریکا

نیویورک تایمز می نویسد: «83 درصد از مردم شهر نیویورک در تأمین غذای مناسب دچار مشکل هستند.» در مورد مسکن نیز وحشت عجیبی بر سراسر آمریکا حاکم است. همان روزنامه می نویسد: «حدود 7/6 میلیون خانه در آمریکا به خاطر بدهی های مردم، به تصرف بانک های این کشور درآمده است.» وضعیت اقتصادی دولت از مردم بدتر است. رادیو فرانسه می گوید: «دولت آمریکا مقروض ترین کشور دنیا با بدهی بیش از 14300 میلیارد دلار است.» صدای آمریکا آینده را بدتر از امروز می داند و اعتراف می کند: «قیمت نفت تا سال 2015 به 200 دلار خواهد رسید و موجب کند شدن اقتصاد اروپا و آمریکا می شود. همان ها معترف اند که این وخامت دامن اروپا را هم خواهد گرفت. همه ی یاران آمریکا در این بحران گرفتار خواهند شد؛ و آمریکا با این وضعیت و شرایط، قداست خود را از دست خواهد داد و روز به روز با افول استکبار غرب، ایران اسلامی عزیزترقوی تر خواهد شد. 

 

واقعیت های ایران آمریکا

با توجه به نکات مطرح شده، رادیو اسرائیل اعتراف می کند: «دیگر کسی مانند گذشته برای آمریکا اهمیت قائل نیست.» هاآرتس هم بیان می کند: «اوباما در تاریخ آمریکا به عنوان رئیس جمهوری ثبت خواهد شد که موجب از دست رفتن لبنان، ترکیه و مصر شد و در دوران وی ساختار همه ی پیمان های سیاسی و منطقه ای آمریکا در خاور میانه فرو ریخت.» این در حالی است که بی.بی.سی اعتراف می کند: «اسرائیل می گوید اتحاد حماس و فتح یعنی نفوذ بیشتر ایران در منطقه.» تایم نیز اذعان دارد: «سعودی ها در محاصره ی متحدان ایران (هستند)، از عراق و حزب الله لبنان تا حماس و شیعیان یمن.» امروز دشمنان ما معترف اند که لیبی و افغانستان و بحرین و یمن و عراق و لبنان و فلسطین و مصر و تونس، همه متحدان ایران و حلقه ی وحدت مبارزه با استکبار جهانی اند. شاید به همین دلیل سایت ضد انقلاب مردمک می نویسد: «با تحولات در دنیای عرب، اشتهای آمریکا در مقابله با ایران از بین رفت». این اشتها در اروپا نیز نابود خواهد شد. تلاش ملت ایران در سال جهاد اقتصادی، چنان رونقی را به بازار اسلامی خواهد داد و بالا رفتن قیمت نفت، چنان عرصه را بر دولت مردان اروپا تنگ خواهد کرد که اروپا راهی جز الگوگیری از ایران اسلامی نخواهد داشت. چنانچه حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله) در دیدار با معلمان فرمودند: «حرکت بیداری قطعا تا قلب اروپا پیش خواهد رفت و ملت های اروپا ضد سیاست مداران و زمامداران خود به پا خواهند ایستاد.» آن روز، روزی است که آمریکا یارانش را از دست خواهد داد و بنیان استکبار جهانی فرو خواهد ریخت و پرچم اسلام ناب محمدی (ص) بر سراسر گیتی به اهتزار در خواهد آمد. «فیل ویلیتو»، نویسنده ی آمریکایی، هم در گفت و گو با خبرگزاری فارس می گوید: «مشکل آمریکا، ظهور ایران به عنوان قدرت منطقه ای است.» این قدرت با عنایات الهی بر همه ی جهان سایه خواهد انداخت و تمامی ملت ها را از زیر چنگال وحشیانه ترین قدرت ها و پست ترین افراد نجات خواهد داد و به آنان مزه ی فتح و پیروزی را خواهد چشاند. انقلاب های اسلامی در کشورهای عربی، مقدمه ی این پیروزی بزرگ هستند. دشمنان ما نیز بر این واقعیت اعتراف دارند؛ چنان که یک تحلیل گر اسرائیلی در گفت و گو با القدس العربی می گوید: «انقلاب های مردمی در کشورهای عربی که برای برکناری قدرت های حامی غرب شکل گرفته اند، در حال تبدیل شدن به بازوی ایران در منطقه هستند.»  

 

مرکز مطالعات راهبردی و بین الملل آمریکا می گوید: «تحولات منطقه فرصت را در اختیار ایران قرار داده است.» همان مرکز می افزاید: «واشنگتن نیازمند تغییرات اساسی در سیاست هایش است تا بتواند در رقابت با ایران باقی بماند.» گویا کار از کار گذشته است. رئیس کمیسین امور خارجی مجلس آمریکا در اظهاراتی به شکست واشنگتن علیه ایران در عرصه ی دیپلماسی عمومی اعتراف می کند. رادیو فردا هم می افزاید: «طراح نقشه های جدید ایران خواهد بود، نه آمریکا.» همه ی این قدرت و اقتدار غرب را به وحشت انداخته و خنده را از روی لب های آمریکا برداشته است. همان گونه که بی.بی.سی در اعترافی بزرگتر می گوید: «نفوذ ایران در آمریکای جنوبی، خنده را از روی لب های آمریکا ربوده است. جیمز جونز، مشاور امنیتی اسبق آمریکا نیز پا را فراتر گذاشته و گفته است: «ایران بر کل خاور میانه سایه ی بزرگی افکنده است که آمریکا باید در هر امری تهران را مورد لحاظ قرار دهد.» این سایه روز به روز بزرگ تر می شود و تا بدانجا پیش می رود که تمدن لیبرال آمریکایی را نابود سازد. آن روز خیلی دیر نیست. روز مرگ آمریکا نزدیک است.  

 منبع: نشریه ی پرتو سخن شماره ی 576، گرفته شده از خبرنامه ی گزیده ی اخبار- کانون فرهنگی ورزشی پایگاه مقاومت شهید عرشی مسجد جامع سعدی شماره ی423.    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد